måndag, juni 16, 2008

Den rafflande fortsättningen

Iförd ett par knall-lila strumpbyxor som fick en sexårig tjej att utbrista "oj!" och titta frågande på sin mamma begav jag mig först till Arbetsförmedlingen, där en schyst man gav mig en bra deal ("Ska du flytta till Jerusalem?!") och där 13 minuter av mitt liv kastades bort framför ett obligatorisk bildspel om Arbetsförmedlingens tjänster. Därefter shoppade jag frenetiskt två välbehövliga toppar. Sedan gick jag in till en frisör som såg snäll ut och fick en tid på onsdag.

Andas ut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan bara meddela att jag just ikväll tänkte på hur snygg du var i håret. Men så är det ju alltid, det slår aldrig fel att just den kommentaren kommer när man själv hålle på att bli tokig. Utväxt is the shit!

/m

Ms Johansson sa...

haha, typiskt! och tack!