tisdag, januari 20, 2009

Big day coming

I kväll blir Oh-bama Mr. President! Jag kommer förmodligen att lipa lika mycket som i slutet av Band of Brothers. USA-patriotism!

Annars är jag lite oklar på om jag är arbetslös eller ej. Jag är i alla fall mer arbetslös nu än jag var igår. Jag kommer förmodligen snart att börjar oroa mig över detta, men idag är jag för trött. Jag väntar på att januari ska ta slut så att det åtminstone blir februari. Har börjat läsa P.O. Enquists memoarer och har höga förväntningar. Vill komma igång med att springa igen. Ungefär så är läget.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag är hemma och är sjuk och läser. läser mycket. enquists har jag inte ens ställt mig i kö på. meddela gärna vad du tycker. nu ska jag nog slå på tv:n.

Anonym sa...

En gång till, jag behöver din mail. Skulle fråga en sak om ett bibliojobb.//emelie

Ms Johansson sa...

fridan: än så länge stör det mig att han skriver i tredje person, men jag har läst så lite än. nils säger att boken är fantastisk, så jag hoppas. krya på dig!

emelie: sorry, jag missade det! maila hit: maggan.j snabela rocketmail.com