onsdag, augusti 06, 2008

Status

Okidoki, nu sitter jag i vårt vardagsrum i Jönköping med min dator (och N bredvid med sin...) Sedan i lördags har vi flyttat in, kan man säga. Packat upp, ställt undan i förrådet, placerat ut i lägenheten och, framförallt, hängt upp tavlor. Jeez, det tar tid! Mäta ut, mäta fel, hänga upp, hänga om. Men nu finns det i alla fall åtta tavlor i vardagsrummet och jag känner mig nöjd. (Så nöjd jag kan bli, när jag är manisk och otålig.) Varje natt när N åker till jobbet ser jag fram emot att kolla på West Wing i sängen. Hittills har jag inte lyckats se ett helt avsnitt utan att somna och då älskar jag ändå den serien. Lite trött och överväldigad, antar jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har väntat med spänning på uppdatering. Varje bild från din vardag är guld värd!

/m

Ms Johansson sa...

det var fint att höra! tack!