torsdag, februari 07, 2008

Från soffan

Kvällens tv-ögonblick:

*Mona Sahlins "jag har bitit i en citron"-min när Filippa Reinfeldt (djäkligt fit och med glittrigt linne för att vara gay friendly) skulle dela ut pris för årets kämpe på Gaygalan.

*Pekka Heinos "nah, det där var rätt dåligt"-skak på huvudet och snörp på munnen när Rachel Molin härmade Liza Marklund på Gaygalan.

*Prinsessan Victoria och Daniel Westling, när de fångades i bild under hockeymatchen mellan Sverige och Ryssland och satt och snackade i stället för att kolla på matchen. Vad var roligt med det? Jo, att Daniel var klädd för ett styrelsemöte i skjorta, överrock och oklanderligt bakåtlimmad frisyr. På en hockeymatch! Kom igen, fimpa överrocken åtminstone!

*Samtalen mellan Hank och hans ex, eller snarare, stora kärlek och mellan Hank och hans dotter i Californication. Närstudier i intimitet.

5 kommentarer:

Anonym sa...

ahh californication är så sjukt bra, blir bara bättre och bättre ju längre in i serien man kommer.

Ms Johansson sa...

ja jag är helt trollbunden! sjukt att lyckas så bra med en karaktär som med hank. vid första anblicken kan man ju tro att han är ett svin, men han är ju så galet sympatisk och ärlig!

Anonym sa...

åh vad fin profilbild!

Mary sa...

Fuck, jag missade Californication i torsdags, gahh. jag älskar't alltså, det är så sjukt bra. Hank är min nya idol.

Ms Johansson sa...

frida: tackar, jag var uttråkad i går kväll...

mary: min med, jag vill typ skriva ner allt han säger!