måndag, september 05, 2005

Det som flyter genom mina ådror

Så, nu har även jag fattat att Kalla Mig med Vapnet är VÄRLDENS BÄSTA LÅT JUST NU*. Jag ska strax köra lite frigörande dans till den i vardagsrummet.

Så simpel som jag är
kan jag inte förstå
hur jag ska bära mig åt
för allt blir så uppenbart
för allt blir så fel
och hur du ser på mig
stämmer ganska bra
med hur jag ser på mig.

Så kalla mig cp
kalla mig bög
det kanske är fel
men en bra metafor
för hur jag ser på mig.


(Fler: Pulling My Weight - The Radio Dept., A Man From Argentina - Billie the Vision, Sarah - Mauro Scocco, Mannen i den Vita Hatten (16 År Senare) - Kent, Who's That Girl? - Robyn, Summer of Love - The B 52's, Too Young - Phoenix.

4 kommentarer:

Anonym sa...

maybe Infiniheart
by Chad VanGaalen?

Ms Johansson sa...

maybe om jag hade bredband så kunde jag lyssna?
nice talkin' to you tidigare på telefon tidigare!

Anonym sa...

maybe you could..

tror jag pratade om vår kanin i tele igår.. han blev snabbt väldigt dålig, och avled i bilen idag när vi väntade på att en vet skulle komma ut och titta på honom. så nu har vi inte helmer längre
väldigt synd, har aldrig kännt en så social kanin som alltid kom fram för att gosa och hoppade efter dig när du gick.
fan, den här helgen blev inte riktigt som man hade tänkt sig :(
/rico

Ms Johansson sa...

japp du nämnde kaninen - jag beklagar sorgen! mina kaniner som jag hade när jag var liten försvann över en natt - ett hål i buren på morgonen och spår efter en räv...hemskt.