lördag, september 10, 2005

Lördag kväll

Jag lyssnar igenom alla de bästa låtarna på min nästan kompletta Red House Painters-samling. Medicine Bottle, Katy Song, Have You Forgotten?, Grace Cathedral Park, Song for a Blue Guitar, All Mixed Up...oj, oj, valium utan biverkningar.

Igår hade jag ett sammanbrott och var nära att explodera. Tack och lov landade jag när M och J kom över och vårdade mig lite grand.

Idag har jag varit lite lullig i huvudet (drabbas alltid av mental istid och sömnighet efter ett sammanbrott) och gått en sväng på stan. Mötte en före detta elev som nu går i sexan utanför Espresso House. Hon sa: "Du passar in på Espresso House, tycker jag. Det är nog din frisyr." Jag förstod inte riktigt vad hon menade, men tyckte ändå att det var en kul grej att säga. En del människor har hockeyfrilla, jag har Espresso House-frilla.

Inga kommentarer: