fredag, november 18, 2005

Pick-me-up

Tack gode Gud att det är fredag. Veckan har tjurat sig fram, jag har varit trött på dagarna och pigg på kvällarna och därmed sovit oroligt och tänkt dåliga tankar i nattmörkret. (Dåliga som i destruktiva, inte dåliga som i snuskiga. Jag borde tänka fler snuskiga tankar istället.)

Dagen inleddes med skivinspelning med min klass. Killen som skötte inspelningen visade sig vara mycket snygg och mycket trevlig och han hade dessutom fantastiska glasögon. En fin start på dagen. Barnen var hur coola som helst och sa inte ett knyst mellan låtarna. De är pärlor allt som oftast.

Efter jobbet ska jag trotsa min ekonomi och gå direkt till Folkårock och köpa Embassys nya skiva. Jag tjuvlyssnade lite på den igår och det lät precis så bra som jag visste att det skulle låta.

Inga kommentarer: