söndag, november 11, 2007

Time out

Igår var jag på en inflyttningsfest där jag till min stora glädje insåg att det faktiskt går att träffa nya människor som skippar kallpratet och går direkt på att brainstorma fram nya Spice Girls-namn. Jag insåg även att jag också vill ha en massa bröder att ta hand om och bli omhändertagen av.

Idag är jag totalt kraftlös (ej bakis.) Det tog tre timmar innan jag kunde stiga ur sängen efter det att jag hade vaknat. Nu stänger jag in mig och försöker att inte ha dåligt samvete över att inte ha varit ute i dagsljus. Jag har sett klockrena Starsky & Hutch i stället. Jag kan verkligen älska den typen av filmer ibland. Jag är förresten mycket förtjust i att Owen Wilson och Ben Stiller är sådana kompisar att de alltid är med i varandras filmer, hur små roller det än handlar om. Nu kollar jag på Eva Beckmans dokumentär om Sonja Åkesson. En kvinna som sagt "Själv upplever jag mig inte som pessimist, snarare som ett slags optimist som ständigt blir besviken" är helt klart värd uppmärksamhet. Ikväll är det dags för tredje delen av En Fri Kvinnas Bekännelser. Det kommer att bli fantastiskt.

Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Do it man, DO IT!

Ms Johansson sa...

tonfallet är bäst! ben är bäst!