tisdag, april 29, 2008

Djurskoj med analys

Jag kan inte se mig mätt på den här pandafilmen som N skickade förut idag. (OBS: ej indiepanda.)

Först tyckte jag att den lilla pandan var roligast (stilen, storleken och att den kan låta så högt.) Nu är frågan om inte den stora är bäst?

På MSN i realtid:

Maggie säger:
jag svimmar! den lilla lilla pandan!
Josefine säger:
jag har laddat leif erikson också. först panda och sedan det om du inte hör från mig inom fem minuter måste du komma över och kolla så att jag lever.
Maggie säger:
haha, först kommer du att skratta ihjäl dig och sedan åtrån på det
Josefine säger:
hahah, men alltså den stora är ju nästan det allra bästa. den tugg tugg tugg, livet är gött och sedan bara rycker den till som en människa som blir rädd.
Maggie säger:
ja exakt! och lite sådär fördröjt liksom!
Josefine säger:
men alltså pandor ser ju bara ut som maskotar. jag ser bara att han tar av sig huvudet och går och tar fikarast efter detta,
Maggie säger:
men den lilla ser så rolig ut, sättet den ligger och att en så liten kan låta så
Josefine säger:
som en partytuta. helt platt och liksom blåses bak av sin egen kraft.
Maggie säger:
jag kan inte se mig mätt!
Josefine säger:
man vill se det ögonblicket i slow motion.
Maggie säger:
precis! jag skrattar högt!
Josefine säger:
mer och mer för varje gång också.
Josefine säger:
amen den stora reagerar ju inte fördröjt! den viker ju sig som en fällkniv på direkten!
Maggie säger:
jo det är sant, men den är ändå så långsam i sättet!
Josefine säger:
hahaha, den är precis inne i en riktigt god tugga och lägger huvudet på sne och sedan bara flyger den ihop. för att skyda de vitala delarna inför denna potentiella fara.
Josefine säger:
och efteråt ser det ut som att den bara ska fortsätta äta!
Maggie säger:
precis!
Maggie säger:
jag dör verkligen, jag har inte skrattat såhär på länge!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hohohoho diggar den största mest!

Anonym sa...

Denna ser ännu mer ut som en maskot!

http://www.youtube.com/watch?v=h4I2vA9tzsQ

/n

Ms Johansson sa...

de är ju seriöst helt overkliga djur! men jag gillar dem skarpt. de verkar ta det rätt lugnt.