tisdag, september 25, 2007

Say it ain't so

Nyss var Billie med i SVT:s Andra Avenyn. Programmet i sig var det absolut sämsta jag sett på svensk tv sedan Alva trodde att hon var gravid med en alien i Tre Kronor (dekoren som andas 1993, den helt orealistiska storyn som jag antar ska föreställa vardaglig, de stela repliksskiftena, en kille som kallas Dildo. Inte Scorsese direkt.) Och detta ska vara SVT:s största satsning någonsin? Pinsamt. Tur att Billie var med och skapade några minuters fin kvalitet.

SVT, I expected more from you. Jag menar, ni skapade ju Spung! Vad hände sedan?

4 kommentarer:

Anonym sa...

amen var det igår, jag trodde det var på fredag!!!??? någon som har det inspelat, säkert josey.

Ms Johansson sa...

jag spelade inte in, men det finns även på svt:s hemsida!

Anonym sa...

jag tänkte på spung idag!
och på Pelle. jag blev så ledsen när han blev förolyckad.

Ms Johansson sa...

mattias: i know! det var ett snopet slut på det hela. jag hoppas dock på repriser på både första och andra säsongen.