måndag, september 17, 2007

Hemma igen

Jag har varit på iväg på långhelg hos N, åkte hem i morse och direkt till skolan i Lund. Där byggde jag en webbsida i sann "hej det här med hemsidor verkar häftigt!"-stil anno ca 1997. Jag gillar HTML skarpt. Sedan åkte jag hem och gick på infomöte rörande bostadsrättsbildning i mitt hus. They lost me at hello, men jag skrev i alla fall upp mig på intresselistan.

Nu har jag äntligen hunnit sätta mig ner lite. Har den där klumpen i halsen och lite tomma och lipiga känslan som jag alltid drabbas av när jag är ensam igen. Sjukt jobbigt. Helgen har varit bra. Vi har gått i skogen, sett en snok, kollat på film, rört en ny iPod nano, hängt, skrattat, varit ute och somnat (och vaknat) med en sådan här underbar varelse i sängen varje natt:


Är det konstigt att jag saknar?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hon ser verkligen dum ut när hon ligger så, men en god sovkamrat är det!

Ms Johansson sa...

meh, inte dum, hon är söt! och vig och avslappnad...

Anonym sa...

Hon är en räka!

Ms Johansson sa...

haha ja det har du rätt i!