söndag, september 09, 2007

Giftermål

Igår var det bröllop (pics) för två av mina vänner. Stort! De första i min bekanskapskrets att gifta sig och troligen inte de sista. Brudparet var rörda och fina, precis som det ska vara när two become one.

Jag känner mig alltid som Fiona i Fyra Bröllop och En Begravning när jag är på bröllop eller större fester, men middagen var trevlig, människorna var roliga och talet som jag och mina vänner höll gick hem. Jag levde på Panodil, vin och lite potatissallad och blev socialt missanpassad och folkskygg vid midnatt. Sedan skedde en nytändning vid ett och några av oss styrde upp dansgolvet (big time!) fram till strax efter två. Sedan var kvällen till ända och det var både fint och lite overkligt att lämna mina två kompisar som herr och fru.

Inga kommentarer: