tisdag, maj 27, 2008

Kom igen

Det känns som att allt står lite stilla, men kanske är det mest min hjärna. Gårdagens dagsregn var välbehövligt (jag är skadad av lantbrukarföräldrar), men också lite ovant och paralyserande. Fint dock när himlen blev alldeles ljusblå på bara några minuter vid åtta-nio på kvällen. I helgen var jag en vanlig människa och gjorde sådant som vanliga människor gör på helgerna. Gick på stan en runda, köpte en bebispresent, fikade med två kompisar, gick till Systemet. På kvällen gick jag på fest och såg den beryktade schlagern. Jag kan inte minnas när jag senast hade en sådan helg. Det måste vara månader sedan.

I natt vann Detroit andra finalmatchen mot Pittsburgh i Stanley Cup och det är bara att säga yay och kom igen svensklaget!

Inte bara bästa laget, utan även laget med snyggast logga och kläder! Inte konstigt att Zäta ser salig ut.

Inga kommentarer: