torsdag, maj 22, 2008

This life

Jag hatar ovisshet och jag hatar att fatta beslut när alla alternativ är om inte dåliga, så i alla fall inte roliga heller. Nu är det sysselsättning det gäller och jag har haft magvärk i två dagar över hur jag ska kunna kombinera min flytt med att arbeta och inget alternativ är 100 %. Jag blir snurrig av att tänka på allt jag måste fixa och i vilken ordning det måste ske och jag blir ledsen över att det alltid måste finnas hinder överallt och jag ringde mamma i panik nu och hon var först irriterad på att jag velade och jag blev ännu mer ledsen och kände mig missförstådd. Sedan ringde hon tillbaka med dåligt samvete och var jättebra och sa med liten röst att hon var rädd att jag är så oroad över allt att jag glömt att hon fyller år i morgon och jag blev ännu mer ledsen över att hon skulle behöva oroa sig över det. Det är ingen bra dag idag.

Inga kommentarer: