måndag, december 26, 2005

Julafton -05, sent...endast Maggie är vaken



4 kommentarer:

Anonym sa...

wiii, redan!! ja, det här bådar mycket gott. tre underbara varelser./josefine

Anonym sa...

oj, är det så du ser ut nu.
har ju inte sett dig på sisådär 4 år..

kram
r.

Ms Johansson sa...

j: katterna är verkligen underbara varelser - fast de har knappt varit vakna under tiden jag varit hemma...de är söta när de sover.

r: ja det är så jag ser ut när jag är övertrött...och lite för nära linsen..tycker du att jag har åldrats mycket, hehe!

Anonym sa...

ja, du och gandalf borde väl vara jämn gamla..

tyckte faktiskt att du ser yngre ut än vad jag minns :)

ev. jobbar jag på att komma ner och se deathcab for cutie, dock inte uppgjort om jag och nina ska ned tillsammans eller om jag ska våldgästa dig själv.. det hade varit kul att komma ned och hälsa på.