söndag, juli 29, 2007

Idolvarning

Jag kan inte komma över humorn i att Alex Schulman faktiskt hade U2:s I Still Haven't Found What I'm Looking For som utgångsmarsch på sitt marängbröllop igår. Att våga! Smaka på det här, liksom:

I have climbed highest mountain
I have run through the fields
Only to be with you
Only to be with you

I have run
I have crawled
I have scaled these city walls
These city walls
Only to be with you

But I still haven't found what I'm looking for.

(Att jag själv sedan förmodligen skulle vilja hänga mig i närmsta träd om min blivande make skulle vilja spela den på vårt bröllop - humor eller ej - kan vi ju bortse från. Jag vet inte hur sunt det är att låta humor och ironisk effekt styra ens liv så genomgående. Men jag kan inte låta bli att bli imponerad, på något sätt.)

2 kommentarer:

Josefine sa...

det är så fenomenalt! fast vem vet, det kanske var frugans idé!

Ms Johansson sa...

nej, han skrev på sin blogg för ett tag sedan att han funderade på den låten. men hon måste ju ha gillat idén!