söndag, juli 29, 2007

Up with people

Det är en blåsig oktobersöndag i Malmö och jag har sovit tre timmar inatt. Humörsvängningarna vet inga gränser och efter några timmar av total ynklighet är jag just hyperaktiv av trötthet. Alla låtar är skitbra! Stone Roses! Scissor Sisters! Och där kom solen, pyttelite! Igår beställde J och jag kläder från vårt favoritföretag, H&M. Det har ingen av oss gjort tidigare. Spännande! Jag ville köpa ett antal klänningar, men stannade vid en stickad grå väst. Varför då?, kan man fråga sig. Jo, för att jag läser till bibliotekarie alternativt för att jag tänker mig den med svart polo under och vips, hello Ali MacGraw i Love Story. (Jag är inte så säker på att hon har på sig just det där, men stilen.)
Ikväll ska jag se Hellboy, för jag missade den när den gick på tv i veckan. Jag älskar sådana filmer. Okej, andas nu.

Inga kommentarer: