tisdag, juli 03, 2007

Måndag fast tisdag

Jag har träffat en människa som förhoppningsvis ska hjälpa mig att hitta sätt att reda ut mig själv. Jogging, annan aktivitet, andning. Det är mitt mantra nu (och även förut, för det hade jag ju faktiskt insett själv också.) Nu har jag ätit min dagliga banan (doktorns ordination, fast de börjar stå mig upp i halsen nu) och beställt Interpols kommande skiva (snygg) - den första CD jag köper på jag vet inte hur länge. Nu ska jag iväg till tråkmobilia i ett sista fåfängt försök att hitta dammsugarpåsar till min dammsugare som är av så okänt märke att påsarna tydligen är svårare att hitta än tryffel i skogen. Där ska jag även dregla över snygga mobiltelefoner. Där har vi aktivitet. Sedan ska jag springa Malmö runt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

ja! det ha äntligen blivit dags att beställa interpolskivan. ahh!

jag såg deras sagolika konsert i stockholm i fredags. carlos hade mustasch, paul en luva. de var snyggare och lät bättre än någonsin tidigare.
Jag tänkte på dig när de spelade Not even jail.

Anonym sa...

Go Maggie go! Jogging, annan aktivitet, andning mm tog mig genom helvetet en gång. Jag hoppas och tror att vi ingår i "annan aktivitet". Stort lycka till.
/m

Ms Johansson sa...

whoa, ett fan! crazy. jag är galet avundsjuk på dig, en konsert med dem är etta på min konsertlista! och tack för tanken!

Ms Johansson sa...

maria: ni ingår STORT i annan aktivitet, jag har enorm abstinens efter er. kram!