torsdag, juli 05, 2007

Syndafloden revisited

Klockan är halv ett och det är dags för frukost. Jag var hungrig idag.

All The King's Men var fruktansvärt bra och fantastiskt snygg. Power, corruption and lies, kan man säga. Jude Law var grym och det var Sean Penn också, även om jag har lite svårt för hans manierade sätt ibland. Kate Winslet var ganska osynlig som karaktär, men lika vacker som vanligt. Mark Ruffalo och Anthony Hopkins var bara med i några scener, men vilka scener det var!

Bläddrade lite i en tidning och hittade fint hår. Så skulle jag vilja ha det, men mitt hår har stannat i växten.

Tuggade två Hubba Bubba på en gång och mina bubbelblåsningsfärdigheter sitter i fortfarande.

Annars har jag bara regn hos mig. Det tar aldrig slut, verkar det som.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! Sånt hår vill jag också ha. Jävla skit!

Ms Johansson sa...

det är det! och extensions känns ju inte så hett.