onsdag, december 12, 2007

Julklappstips

På Möllan finns alla slags julklappar:

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fan, att det inte fanns förra julen, då min systerdotter önskade sig en kompis (och en vagn till sin lillebror). Hon skulle nog inte riktigt fatta det roliga i att hon fick ett kontantkort. En av väldigt få nackdelar med tre-fyraåringar, att dom inte är så bra på ironi.

Anonym sa...

Festligt. När man köpt kompisen har man givetvis på sig denna bröstmärke
http://www.bgf.nu/bilder/kompis_copy.gif

Såg en gång en skylt på en pizzeria, någonting i stil med "Köp en familj och få en pizza på köpet". Samma kategori, avdelningen människohandel..

Moa sa...

Åh, jag vill ha en kompis! Jag ska gå dit och köpa en. *emo*

Anonym sa...

jag gillar det specifika priset också!

Ms Johansson sa...

christian: ja, det verkar vara nytt för i år - typiskt! man kan ju alltid hoppas att hon inte behöver önska sig en kompis i år också?

tomas: älskar sådana syftningsfel! en elev skrev "jag saknar dig och hela min familj" till mig när jag hade slutat. humor och rörande på en och samma gång.

moa: jag kände också så! tänk om det vore så enkelt, liksom.

josefine: jag också, och man har ju faktiskt råd med flera också.