söndag, december 09, 2007

Analys

Jag har de senaste timmarna skrivit rent en intervju som det inte gick att spola i. Verkligen jättekul att lyssna från början igen gång på gång. När jag inte stod ut längre rensade jag huvudet genom att analysera mitt liv med den här gamla godingen:

1. Put your music player on shuffle.

2. Press forward for each question.
3. Use the song title as the answer to the question even if it doesn’t make sense.

Will it be ok? Ac-cent-tchu-ate the positive.
How are you feeling today? Digsy's dinner (Min kommentar: snarare Mental Istid.)
How do your friends see you? The Heinrich Maneuver.
Will you get married? People like us.
What is your best friend’s theme song? Everyday and today.
What is the story of your life? Please, please, please let me get what I want.
What was high school like? Into the night.
How can you get ahead in life? First and last and always.
What is the best thing about your friends? In the blood.
What is tonight going to be like? This charming man.
What is in store for the remainder of this weekend? European son.
What song describes you? Düsseldorf. (Min kommentar: ...jag går barfota i en affär, tar en glassbåt, jag är kär.)
To describe your grandparents? Play that funky music.
How is your life going? Always a relief.
What song will they play at your funeral? O'er land.
How does the world see you? Walk all over you.
Will you have a happy life? Girls' night out.
What do your friends really think of you? En pratstund.
Do people secretly lust after you? Here it comes.
How can I make myself happy? Dr. Dick (Min kommentar: !!!)
What should you do with your life? Lights.
Will you ever have children? Today.

Såhär blev svaren förra året.

2 kommentarer:

Sofia sa...

Hej M! Såg att du länkar till tittis blogg (saint i skärholmen), har du läst hennes bok Skaver? ett tips annars. Hon o jag är för resten från samma lilla lilla by på landet i dalarna så för min del var det nästan lite FÖR mycket igenkänning att läsa den. I min kompiskrets har vi kört med att slå upp boken Maken (gunbritt sundström, typ kanske världens bästa bok) för att få svar på våra frågor.
/Sofia (i klassen)

Ms Johansson sa...

hej sofia, kul att se dig här! tittis blogg är en av mina stora favoriter! skaver har jag inte läst, däremot sju sköna snubbar, men det var längesedan.

maken är verkligen sjukt bra, jag vet inte om jag vågar ställa frågor till den - för många sanningar...