söndag, oktober 30, 2005

Vad händer ikväll?

16.40 Everwood (TV3) - för en sentimental kick.

18.10 One Tree Hill (Kanal 5) - lite för mycket såpa för min smak, men jag gillar Peyton.

19.00 (spela in) The Mountain (TV3) - verkar inte vara någon höjdarserie, men Oliver Hudson (Kates fina bror) är med.

19.05 Gilmore Girls (Kanal 5) - ren kärlek.

(paus för mat och dusch, t ex)

21.20 Nip/Tuck (Kanal 2) - en serie som har blivit så bra!

22.05 ev. ett avsnitt av Brideshead Revisited och/eller The Mountain.

= balsam för själen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

så jävla tråkigt att de har hittat ett sätt att placera ut sin jävla skit i blog kommentarer...

/r.

(åh, det ovanstående är Monty Python)

Anonym sa...

DEt går inte att ställa in så att bara registrerade får kommentera?

B sa...

går att ställa in så man måste skriva in en slags kod som visas innan man skickar in en kommentar, spamfritt!

tack för fikan!

Ms Johansson sa...

r och b: jag ska fixa så att det blir spamfritt, jag hade bara ingen lust att försvåra kommenterandet ytterligare...men nu känner jag hat mot skiten, så I surrender! och, oj, jag råkade deleata monthy pyton! det gick av bara farten! men jag tänker alltid på den där äckliga massan när jag får spam...

beebs, tack själv, det var mycket fint trots mitt kraxande!

Anonym sa...

spam, spam..

veckans två trevliga skivor är:

The Clientele - Strange Geometry
My Morning Jacket - Z

undrar om det nu när det har blivit mörkt innan man kommer hem kommer att ges utrymme att lyssna på kjellvanders skiva.. den ska va bra har jag hört.. ;)

Ms Johansson sa...

såg my morning jacket på conan nu när jag var hemma och var sjuk, det lät bra! clientele är ett sånt band jag alltid tänkt att jag nog skulle gilla...kjellvander kan man ju nästan bara lyssna på på hösten. jag ska köpa kents nya ep, jag.