lördag, april 29, 2006

I can still smell you on my fingers and taste you on my breath

Lördag, långhelg framför mig, alldeles för lite sömn för ungefär sjätte dagen i rad. Man jag andas ändå lite lättare idag. Jag lyssnar på Belle and Sebastians Dear Catstrophe Waitress, som N plockade fram igår kväll. Jag hade alldeles glömt att den (och I'm A Cuckoo!) existerade så han gjorde ett bra val där. Ibland är det skönt när någon annan tar sig an ens skivsamling.

Idag har jag ärenden på stan och en 30-årsfest att närvara vid. På stan hoppas jag kunna köpa den här. Jag är egentligen lite för gammal för Emily-prylar, men den här vackra, mystiska, snygga toppen är ganska oemotståndlig.

2 kommentarer:

B sa...

tröjan är ljuvlig! finns den inte måste du beställa den!!! vi kan dela porto, jag kan säkert hitta ett och annat på sidan...

I'm A Cuckoo...ah, kanske kan vi (som i DU) be snälla DJn spela den på söndag?

Ms Johansson sa...

bibbs: som du ser ovan är jag för lång för den - satsar på gilmore-tröjan istället, den får vara hur kort den vill! måste ha den!

jag är lite rädd för den dj:n för sist jag önskade något verkade han inte ens reagera - ansiktsförlamning?