tisdag, april 18, 2006

Kan vi bli kompisar?


4 kommentarer:

Josefine sa...

som sagt, det är sjukt men 2006 är året då josefine upptäcker cityakuten! jag såg gårdagens avsnitt. kvinnan med hiv blev extra intressant när man som jag såg the constant gardener i helgen!

Ms Johansson sa...

jag har inte heller varit nere med cityakuten sedan dag ett (hade inte tv3 då) men är totalt fast sedan i alla fall fem år. fruktansvärt bra! liksom the constant gardener, jag tänker på den då och då.

Anonym sa...

hittade din blogg av en slump, gillar det du skriver, du har fantastiskt bra film/musik/litteratursmak:) jag såg också the constant gardener häromdagen, den var fruktansvärt bra och omöjlig att inte tänka på efteråt

Ms Johansson sa...

madde: åh, tack! kul att du läser! jag måste nog se om the constant gardener snart - det behövs!