tisdag, september 12, 2006

Déjà-vu:student

Igår kväll:

















Den fula IKEA-lampan som jag köpte när jag flyttade hemifrån har letats fram ur sin dammiga hörna i garderoben (jag lever i en ganska mörk lägenhet) - ja, jag är student igen. Igår pallade jag upp med te, vindruvor, överstrykningspenna och hela baletten. Sedan läste jag i kanske sammanlagt 30 minuter. (Ganska mycket tid gick åt till att ta en idyllisk bild av hela härligheten.) Idag var det ju Gilmore Girls på tv. Jag får helt enkelt lita till min förmåga att snacka loss på morgondagens seminarium.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag väntar fortfarande på en förklaring på Gilmore Gilrs storhet. Utöver det tackar jag för ikväll.

Anonym sa...

du har fattat galoppen! det är snacka man bör. lycka till! /frida

Ms Johansson sa...

chrille: ja, jag ska förklara (och kanske frälsa?), måste fundera lite och slipa på argumenten...(men du har ju rätt i att de pratar snabbt, när jag var ute en runda i köket lät det som att piff och puff var i vardagsrummet.) men då får inte din utgångspunkt vara anti!

tack själv!

frida: snackade inte på så där förtvivlat mycket, hela gruppen hamnade i något slags tillstånd av tveksamhet. men vi blev godkända, så nevermind.