fredag, juni 15, 2007

Fredag

Rester från någon storm, kan även fungera som plats att hänga på.

Jag hittade ett hus i skogen och fick starka Twin Peaks-vibbar. Jag stannade inte länge.


En ent?

Lunch och lektyr: äpple, banan och färsk ananas med Kefir samt Chrystal Falls-böckerna. Jag läste dem på mellanstadiet, när jag hade blivit mätt på Kitty. Kärlek och klasskillnader. Typisk mening: Dawn och Peter satt tätt tillsammans i framsätet på hans bil. Hennes tjocka, mörka hår hade exakt samma färg som hans, och när de lutade sig mot varandra såg de ut som en enda person. Ojoj, vad jag älskade tanken på den bilden av kärlek då.

2 kommentarer:

eff sa...

En ent med ett svårt fall av ryggskott, får man förmoda.

Ms Johansson sa...

väldigt svårt, jag tror att han är bortom räddning, tyvärr.