söndag, januari 06, 2008

I miss you, I'm pregnant


Åh vad jag tyckte om Knocked Up! Visst, den var väldigt grabbig på sina ställen, men inte på det där viset så att man känner manshat. Jag log, skrattade ofta och kände mig varm i hjärtat. Fint att se min favorit i Grey's Anatomy och ganska många procent av Freaks and Geeks-ensembeln i samma film också.

Konversation när paret ska lära känna varandra några veckor efter one-night-standet som blev till en graviditet:

- You're a sweet guy, right?
- I think I am, yeah.
- Don't fuck me over, ok?
- I wouldn't do that. I'm, just so you know, I'm the guy girls fuck over, I'm that guy, so you don't fuck me over, ok? I couldn't take it, I can't raise this baby alone.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha ja, den filmen är faktiskt underbar!

Ms Johansson sa...

jag funderar på att se den en gång till innan jag ska lämna den!