tisdag, januari 15, 2008

Spending my time


Man kan göra mycket med sin tid. Att sno in sig i sina egna tankar så mycket att man varken hittar ut eller ens minns var man började är en grej. Sedan kan man ju odla en nästan orimlig fascination över TomKat och baby Suri. Det som intresserar mig mest är att Katie liksom jag är född -78, vilket betyder att hon som liten måste ha suttit där och trånat framför Top Gun och Days of Thunder, precis som jag. Och sedan gifter hon sig med killen! Tänkvärt. (Hoppas hon är lycklig, jag tycker att Tom är ganska otäck.)


Det som fascinerar mig mest är väl egentligen Katies vansinnigt snygga frisyr (se ovan och nedan) och att hela familjen har samma hårfärg. Inte så tänkvärt, bara en observation. Suri är för övrigt väldigt söt. Trollaktig, liksom. Sedan gillar jag ju Katie för att hon är lång, men den där grejen har jag gått igenom förr. Så, nu är detta ämne uttömt. Fullständigt meningslöst, men min hjärna har semester. Jag började dagen med I would like to buy a hamburger. Bra grej i stället för att känna angst. Humorn har förresten varit närvarande hela förra veckan, då N och jag tittade på Spaced säsong 1 (min julklapp till honom) och hela Police Squad! (hans julklapp till mig). Många, många godbitar.

Inga kommentarer: