måndag, januari 21, 2008

Pug och hans vänner


Krigets Vindar kommer på DVD i mitten av februari och jag är sugen på den. Jag har för mig att jag älskade den till och med mer än jag älskade Nord och Syd och Macahans. Ali MacGraw spelade min favoritkaraktär, judinnan Natalie Jastrow. Men det här hade jag glömt: Curtis first thought Ali was too old for the part, but changed his mind after meeting MacGraw herself and saw how beautiful (!!! Min anm.) she was. Associate producer Barbara Steele described her as having the right independence for Natalie. She was however not rehired for the sequel "War and Remembrance" due to her poor portrayal and bad performance and was replaced by Jane Seymour. (Wiki.)

Hur kan man 1) tycka att Ali MacGraw är dålig och 2) byta ut henne mot darrläppen Jane Seymour?! Galenskap.

Inga kommentarer: