fredag, januari 25, 2008

Skratterapi

När tillvaron bäst kan beskrivas som att simma omkring i spyor blir man nästan chockad när något är kul eller smart. N uppmärksammade mig om den brittiske komikern David Armand, som mimar till exempel Torn med Natalie Imbruglia, Don't Look Back in Anger med Oasis och Wherever I Lay my Hat med Paul Young. Jag slår mig på knäna och konstaterar - återigen - att komiker måste vara det bästa yrket. J, det är väl inte för sent än att komma igång med Kärlek i Köpenhamn?!

2 kommentarer:

Josefine sa...

nej, nej, vi är ju igång, det är bara långt mellan idéerna nuförtiden.
men t ex kom ju jag och nils på en rolig sketch när vi stötte på varandra häromveckan.
det nya the band-spelet som ska komma till playstation verkar ju grymt kul. men inte så kul när man är själv dock. så nu lanseras enmans-the band. komplett med trubadurmunspel runt nacken, gitarr, mikrofon med stativ samt hihatpedal som kan knytas runt foten.

Ms Johansson sa...

det är ju briljant! jag ser det framför mig, man lär ju bli rätt manisk.