torsdag, juli 20, 2006

Fortsättning

Inatt drömde jag om en lång, efterlängtad men lite oväntad, kyss som nästan fick mig att segna ihop i en liten hög på golvet. Den var underbar. Tack. Det var precis så jag menade.

Okej, mer framtid. Människorna i Lund har semester den här veckan så jag har bestämt mig för att det här ska gå. You've got to have faith, come what may o.s.v. Jag har blivit utsållad bland ett par hundra sökande, jag har gjort ett test och blivit intervjuad - en sådan chans kan man inte kasta bort. Det måste lösa sig på något sätt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

det ska fanemej lösa sig! åh en sån dröm var det längelängesen jag hade./frida

Anonym sa...

Så ska det låta! Jag är övertygad om att det kommer att ordna sig med allt. Och att du inte kommer att ångra dig...
stor kram m

Anonym sa...

Älskling! Bara gört! det är det bästa Tidaholmsuttrycket... Fan vad du verkade bestämt, jag blir härligt inspirerad! ÖÖÖÖÖrrrrrrrrrrrrrrrn, öööööööööööööörrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnn - jag bara kör. S

Ms Johansson sa...

bra, lite jävlaranamma! det behöver jag! love you guys.