lördag, juli 01, 2006

Parkliv

Gårdagskvällen blev så mycket bättre än den miserabla dagen. Jag och några fina vänner samlades i Möllans allmänna utevardagsrum, Folkets Park, och firade att det var sol, att någon precis fått semester, att någon blivit godkänd på sin uppsats och att vi haft vår skivpool i ett halvår (ett sätt att sprida ny musik samtidigt som man fikar.)






















F hade med sig snyggt vin och speciellt utvalda skivor till var och en av oss. (Jag fick Loney, Dear som jag fallit för efter bara en lyssning.)






















Det är inte varje dag man har Mr. Bob Dylan tätt intill sitt bröst.

















Jag och E - så färgmatchade!


















Jag tycker om oss. Vi tycker uppenbarligen om den blå färgskalan och mörkt hår.

















Himmel över den märkliga byggnaden i Folkets Park. Det är dags att gå hem till mig för lite vin, uppfräschning och bob hund innan cykelturen ut till Amore i hamnen.

















På Amore (fint ställe med många skrymslen och vrår, utomhusdansgolv etc.) Vi plockade upp B på vägen. Hon är ganska förvånad, kanske för att hon fick en Fanta utan kolsyra.

















Solstol, utomhus, på en klubb, på natten! You're kidding!

(Cykelturen hem; J på pakethållaren, upplyst bro, ljus natthimmel över havet, ljummen luft, en känsla omöjlig att förklara med ord.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha vad fina bilder! skicka gärna den där du vet till mig. kul att skivan uppskattades, hade det liksom på känn./frida

Ms Johansson sa...

ska skicka på en gång!
det är så kul att du hade det på känn, jag älskar när någon vet vad jag tycker om!