onsdag, mars 14, 2007

Hjärtat i halsgropen

Jag hatar att mitt allmäntillstånd inte matchar solen, jag känner mig så skyldig som inte kan ta in den blå himlen, vårluften och de glada människorna. Särskilt när det är dagar som dessa jag längtar efter hela vinterhalvåret. Serenity now! Can somebody tell me where to find relaxation, I looked from my basement and down to the station. På tal om Billie, så är jag så priviligerad att jag får lyssna på deras kommande album i förväg. Det är så bra och så vackert och så smart. All min kärlek.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! När kommer det nya billie-albumet?

Jag älskar din musiksmak. Interpol, New order, Pulp (jag köpte his'n'hers enbart på din recension), bob hund, radio dept (jag spelar deras första varje dag nu), Magnetic fields.. Underbart!

Bästa vårhälsningar
/mattias

Anonym sa...

och red house painters såklart

Anonym sa...

jag har nästan lyssnat sönder skivan redan. men absolut bara nästan. jag verkligen älskar den, och den matchar solen så att det nästan blir smärtsamt.

Ms Johansson sa...

mattias: 11 april ska nya billeskivan släppas, gött mos är vad det är! och shit vad kul att du uppskattar min musiksmak! (det måste ju betyda att din är minst lika bra ju...)

frida: jag får hålla mig lite så att jag inte lyssnar sönder, lite om dagen liksom..

Anonym sa...

Hej darling!

Jag vet precis kanslan... o du ar sa bra pa att beskriva dem, kanslor...

Har regnar det sa att jag blivit bombsaker pa att regn visst ar daligt vader, floderna svammar ovedr o vandringsstrackor raseras. Scheise...

Ms Johansson sa...

jäkla känslor (í alla fall vissa) och jäkla regn...baby jag ska maila dig snarast, jag är bara så förlamad och kan inte ens lyssna på musik! ska skärpa mig!