onsdag, mars 07, 2007

Maggie Darko

Mycket tyder på att jag håller på att förlora förståndet. Stora, uppenbara tecken och så några små, mer märkliga. Exempel: i natt vaknade jag av att jag låg och läste upp fakta från internet för N fastän han inte ens var där. Detta stoppade mig inte från att prata på en bra stund, fastän jag var alldeles ensam, utan internet och undrade vad fan jag höll på med. När jag vaknade idag kände jag en lukt av snus (jag snusar inte) och på vägen till bussen doftade marsluften starkt av syren, extra mycket vid Jeriko. När jag kom till centralen efter skolan gick jag förbi en kille som stod stilla och efter en minut var han plötsligt framför mig igen, lika stillastående. Sedan frös jag hela vägen hem. Min hjärna har på allvar flippat ur och jag önskar mig som sagt en ny, förbättrad version, tack.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker i och för sig att du är väldigt bra som du är...

Ms Johansson sa...

du är fin du, frida.