lördag, oktober 13, 2007

Hjälp

Jag skulle precis börja vara emo över hur konstigt jag har sovit i natt men nu hör jag att min mamma har börjat sy in benen på ett par gamla bootcut-jeans som jag hade med mig hem för omstyling (fattigmansfashion) UTAN ATT KOLLA HUR MYCKET HON SKULLE ÄNDRA! Det här kan ju bli hur som helst. Återkommer...

UPPDATERING:

Mamma körde på känsla och efter några smärre förändringar blev det faktiskt bra! Detta betyder alltså att jag faktiskt har ett par byxor som går att använda. Lyx.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så du menar att om man använder jeans med boot-cut nu för tiden så är man totalt superute? :(

Ms Johansson sa...

absolut inte och bootcut var väl egentligen inte rätt ord för dessa byxorna. de var mer utsvängda och kändes bara allmänt fjortis. bootcut är always in style!

/modeoraklet