onsdag, maj 09, 2007

All min kärlek

Frusen, stressad, trött men som så ofta förr räddade J min dag. (Have I told you lately that I love you?) Vi möttes upp i råkylan och slog oss ner på Vespa för lyxpizza och prat. Sedan köpte vi McDonalds gigantiska chokladmuffins och gick hem till henne. Jag blev firad med ett Maggie survival kit med följande beskrivningar:

-I stället för en kam...
-För att minnas...
-Med lite parfym så...
-Jag hörde att du inte har någon inkomst...
-Det kommer en morgondag...

Sedan får man dra sina egna slutsatser. Fint var det.

Nu ska jag katalogisera en bok och lyssna på Oasis för att skapa en känsla av N, som fattas mig lite extra idag.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad fint...
Blev väldigt sugen på pizza och vin nu. Vespa kan nog bli en alldeles utmärkt födelsedagstradition?!

/Maria

Ms Johansson sa...

min pizza var det godaste jag ätit på länge: soltorkad tomat, färska champinjoner, mozzarella, parmesan och någon annan italiensk ost som var grym. hade kunnat äta två pizzor. och jag känner redan att det är ett födelsedagsställe, särskilt efter josefines fina firande i augusti. vi kör på det!

Anonym sa...

ja, jag är fortfarande alldeles varm i hjärtat efter min födelsedag förra året, så jag är med på att införa tradition!

och ja maggan, du har sagt det på sistone men jag kan höra det hur många gånger som helst. det är ömsesidigt, för övrigt! /josefine

Anonym sa...

jag är också för en sådan tradition! är för övrigt väldigt nyfiken på vad som dolde sig bakom beskrivningarna.

Ms Johansson sa...

josefine: jag vet och det betyder ALLT.

frida: fina grejer, kolla din mail!