torsdag, maj 03, 2007

Stanna hos mig

Tillbaka i Malmö/verkligheten. Jag är vankelmodig. Egentligen är jag kvar här:

Jönköping från Stadsparken. Enda gången jag hade med mig kameran var på Valborgskvällen och då blir ju bilderna såhär bra. Äh, det går ändå inte att göra den utsikten rättvisa. Och man kan ändå inte känna vårdoften och suget i magen.

En annan del av Småland: skogen framför vårt hus den första kvällen i maj.

Mamma och jag på kvällspromenad. Hon skulle visa ett hus i skogen men hon hittade aldrig dit. Humor.

Jag vill bara lägga mig ned bland dem.

Snygga för att vara ogräs.


I går kväll: alla sover utom jag och Micke (eller, han sover ju också men inte i en säng.) F.e.e.l.i.n.g.c.a.l.l.e.d.l.o.v.e.

3 kommentarer:

Josefine sa...

kan inte få nog av dina bilder. och bildtexter! skönt att ha dig tillbaka i stan!

Ms Johansson sa...

thanks love!

Anonym sa...

"vankelmodig" - ett fint ord... var länge sen jag hörde, läste, använde...