fredag, maj 18, 2007

Amore

Igår träffade jag mina vänner i skivpoolen. Det känns som att det var längesedan vi sågs allihop på en gång och jag blev lite till mig över att vara med dem. De är så fina, smarta, roliga och bra. Jag älskar att lyssna på dem när de pratar och jag älskar att de lyssnar på mig när jag pratar. Vi är så bra tillsammans.

J lanserar helt oväntat en ny min, nästan ett år efter den förra (som dykt upp på en rad av bilder sedan dess.) E är trots detta ganska oberörd.

Jag och F ger vänheten nya ansikten.

M kom direkt från jobbet och högg in.

Efter maten skulle vi gå till Debaser men jag fick kramp i hela magen och ryggen och fick gå hem. Pissigt.

Idag öser regnet ner igen och jag fryser.

3 kommentarer:

Anonym sa...

nä gick krampen inte över? stackars dig. hoppas di andra töserna hade kul på klubb. j:s nya min är oslagbar. så bra att du lagt upp den här så man kan gå in och kolla på den när man behöver vrålskratta lite.

Anonym sa...

Nu kom solen. La du märke till det?

Ms Johansson sa...

frida: så småningom, men shit vad sur jag var. kanske hade jag en reaktion mot vällagad mat eller nåt...jag älskar också minen, tänk att man lyckades fånga den och därmed skapa den, liksom!

christian: en gjorde ju det. jag var ute och sprang när den bröt fram, det var ändå fint på något vis.