lördag, april 21, 2007

Martin Kellerman - Lasse Lindh: 1- 0

Jag kunde ju inte låta bli att köpa Bon och läsa den där stora sexartikeln. (Sigge Eklund leder ett samtal om sex med en antal kända och semikända personer.) Den var bitvis, eh, intressant och bitvis bara väldigt, väldigt märklig.

Lasse Lindh (till Martin Kellerman): Hur är det för dig?
Martin: Med vad?
Lasse: Har du fått knulla mycket?
Martin: Vad menar du?
Lasse: Jag menar...jag har ju fått knulla. Jag har haft sex med X antal groupies.
Sigge Eklund: I Asien?
Lasse: Nej, inte i Asien. (Till Martin.) Du måste ju få ha sex med tjejer för att dom tycker att din serie är bra.
Martin: (Tystnad.)
Lasse: Orsaken till att jag frågar är att jag tycker att de bästa one-night-stands jag haft jag haft är de som vill lyssna på min musik medan vi har sex. Det har tagit det till en annan nivå.
Linna Johansson (till Lasse): Sa du inte att du hade ett förhållande?
Lasse: Jo, vi har varit ihop i nio år. Men jag var artist innan.
Martin: Men är det sex då? Eller en egokick?
Lasse: Glöm det...Eller...(till Martin) Du vet väl vad jag menar? Du måste väl ha haft sex med tjejer för att du är känd? Är inte det en förhöjare?
Martin: Det är inte så att det har förhöjt. Det sänker väl snarare.

...

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag känner hur min bild av lasse lindh förskjuts och att jag måste tjuvläsa senaste numret av Bon

Ms Johansson sa...

alltså, om du inte vill att den ska förskjutas mer så läs inte - det blir värre! fast, vad sjutton, läs ändå, man kan ju inte låta bli att kolla på en bilolycka!