lördag, april 28, 2007

Hey beautiful

Ibland vill man ju bara bli Cat Power.

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag blir alldeles rörd av videon. det här är fantastiskt. hennes 'you are free' är en av mina favoritskivor och hela förra sommarens soundtrack. The Greatest har jag bara hört bitvis. Det ska jag göra ändring på.

Fortsätt sprida musik!

Ms Johansson sa...

visst blir man? jag gillar också you are free skarpt, men har börjat lyssna på the greatest lite mer nu. särskilt titelspåret är ju lysande. hon är så grym!

Anonym sa...

lite för att skryta men även för att cat power ligger nånstans i toppen på mina listor... Såg Cat power på atp festivalen 'the dirty three' i söndags, först konsert och sedan genom fönstret från lägenheten där jag bodde, Chan hade varit min granne i tre dygn utan jag vetat om det.

Ms Johansson sa...

men hej fredrik! det där är ju något du bör skryta om, coolt! och jag blir lite, lite avundsjuk..

Anonym sa...

jag gillar också you are free mest, och moonpix inte att förglömma, och hennes cover-skiva är fin...

har inte riktigt fastnat för the greatest, har försökt, men lived in bars är bra, men framförallt titelspåret och - den absoluta favoriten - sista låten: love & coummunication, den har ofta gått på repeat härhemma