söndag, mars 19, 2006

Uppåt

Söndagen blev bättre. Jag skulle ha några vänner över på fika och bestämde mig för att baka en kaka. (Ankedot: gick och handlade, gick länge i affären och funderade ut ingredienser, kom hem, upptäckte att mitt mjöl gick ut 2004, fick gå och handla igen. Jag = årets husmoder, En Äkta Kvinna.)

Fikastunden blev så fin, en riktig fristad i livet. Det är så skönt att ha en grupp vänner som skapar en sådan tillåtande stämning. En sådan som jag (eller egentligen alla!) behöver det.

Ikväll ska jag kolla på Six Feet Under. Jag är mycket spänd på Claires lesbiska försök med Edie (som jag tycker är hott!)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv för eftermiddagen! Är så tacksam för er. Och jag tror att jag glömde berömma dig för dina finemanga bakkonst. Gött med lite klet i mitten./Frida

Anonym sa...

Här kommer ett glatt tillrop och ett tack för att du höll mig sällskap när jag väntade på 32:an.

Josefine sa...

jag vill också skicka ett glatt tillrop (bra uttryck!) och tacka för idag! fantastisk trevligt, som vanligt.

Ms Johansson sa...

frida: tack! kanske kommer jag att våga baka fler gånger nu...

christian: my pleasure! kul att du hittade hit!

Ms Johansson sa...

josefine, du och jag måste ha kommenterat helt synkroniserat! coolness.