torsdag, februari 23, 2006

Heath + Michelle


Jag är lite kär i paret Heath Ledger och Michelle Williams. Det hade jag aldrig trott. Hon var lite för mycket i Dawson's Creek (alla karaktärer var i och för sig lite för mycket i den serien) och han har aldrig varit min favorit. Brokeback Mountain (nej jag har inte sett den än men gillar den ändå) måste ha gjort mig vänligt inställd. De är bara så söta och kära och unga. Och;

-Michelle samlar på förstautgåvor av böcker. Hon har till exempel en förstautgåva av sin favoritbok The Great Gatsby.

-Michelle har alltid vassa klänningar på alla galor.

-Deras dotter heter Matilda Rose, efter Roald Dahls Matilda.

-De bor i Brooklyn. Brooklyn. Detta vackra namn! Hade jag varit stjärna hade jag lätt valt New York framför Los Angeles alla dagar i veckan.

Ge mig lite böcker, snygga kläder och New York och jag faller så lätt.

Inga kommentarer: