söndag, februari 26, 2006

Hey beautiful!













Jag har precis kollat på ett avsnitt av L Word som jag spelade in igår kväll (repriser på ZTV sent på lördagarna.) Jag hade redan sett det, men jag saknade karaktärerna, sunny LA, Alices snygga kläder och Shane och eftersom jag hade planerat en söndag av pur rekreation passade det perfekt med lite kvalitetstvrepris.

Jag vet att jag upprepar mig, men jag är kär i Shane (eller Katherine Moennig som hon heter i det verkliga livet.)

Jag vet inte vilket jag vill mest; vara henne eller ha henne?

5 kommentarer:

Josefine sa...

ha henne måste det ju bli. skulle du vara henne skulle man ändå inte vara nöjd, tyvärr.

Anonym sa...

Måndag och jag är tillbaks på jobbet. Har en skavande känsla, men hoppas ändå att det ska vara ett avbrott.

Har helgen endast resulterat i att man kunnat ge sig själv ca 13 564 looserpoäng, så måste det ju vara positivt att den är över... helgen alltså, jag har inga illusioner om att looserpoängen skulle fått anledning att sluta titta in på oväntat besök.

har försökt förklara att jag har Zoegas Krav-odlade mörkrost och inte Gevalia, men de bryr sig inte. Tror inte att det är kaffet de är ute efter utan min självkänsla... så då är det väl bara att gratulera...

Tack för snacket igår. Du fattar ju så precis.../S

Ms Johansson sa...

j: det ligger något i det..

s: no worries, jag är drottningen av hjärnspöken och förvirrade känslor!

Anonym sa...

Trevligt, spelade ockdå in l-world i lördags! upptäckte att det gick förra lördagen då jag på grund av min dumma video (som vägrade programmera)var tvungen att hålla mig vaken för att se "sex feet under" reprisen. Mycket trevligt! Shane är inte att leka med, en annan favorit är Alice!/lisa

Ms Johansson sa...

alice ja! hennes snygga kläder och, ja jag gillar hela henne. jag vill vara hennes kompis!