tisdag, maj 23, 2006

Så många "jag", så kort text

Jag har intensiv huvudvärk och förut mådde jag så illa att jag nästan fick panik (jag har illamående- och kräkfobi.) Jag har inte gråtit på hela dagen, utan passade på att gå loss i telefonen när jag ringde och grattade mamma på 60-årsdagen för en timme sedan. Jag ville verkligen inte, men jag tycks ha förlorat alla spärrar för tillfället. Man kan ju tycka att en födelsedag skulle kunna stoppa mig annars. Jag ska snart gå och lägga mig och är livrädd för att jag inte ska kunna somna ikväll heller, för då snackar vi ännu mer huvudvärk. Först ska N komma över med några skivor och jag är livrädd för att jag ska börja gråta när han kommer. Det har varken han eller jag tid med. Han ska åka hem för sommaren imorgon (jag tycker inte om det, inte alls. Det är ju inte ens sommar ännu.) och jag måste sovasovasova, sju kvart i timmen. Okej, tack.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå, jag vill förkrympa mig och krypa in i ditt öra och springa omkring i dina ådror så att det kittlas, jag tror att en fysisk omgång är vad du skulle behöva just nu. jag älskar dig på ett melankoliskt, men stort och överväldigande sätt. Min telefon finns just nu bara till för dig - använd den när du vill. /S

Ms Johansson sa...

"en fysisk omgång"? underbart! (jag har en fjortonårig pojkes fantasi..)