lördag, maj 06, 2006

Stanare

Idag har jag och mamma varit ute på stan.

















Efter morgontoaletten. (Man kan se på vår rödaktiga hudton att vi båda är glada över att solen har kommit.)

















Ganska snabbt behövde vi kaffe. Godast bryggkaffe finns på Coffeehouse by George.

















Det var nog första gången i år vi satt på en uteservering. Mamma satte nästan i halsen av glädje.

















När vi hade vandrat runt i stan i flera timmar och köpt klänningar gick vi hem igen. Körsbärsträden blommade vid Stadshuset och jag låtsades att jag var i en japansk trädgård.

5 kommentarer:

Josefine sa...

vilka bra bilder! saknar bara en på klänningsfyndet också!

Anonym sa...

åh vad fina ni är! ni verkar ha haft en bra dag. /frida

B sa...

ni ser så söta ut och bilden på dig i den supersnygga kavajen är coolheten personifierad (shane hade inte kunnat göra det bättre!)De där rosa blommorna har nästan fått mig att cykla omkull, de är så härliga!

Anonym sa...

Oj vad snygga ni är! Jag blir så glad och avundsjuk på samma gång. /m

Ms Johansson sa...

tack för fina ord, det var en bra dag som fastnade på bild!