söndag, oktober 29, 2006

Maybe the dingo ate your baby

Och idag är jag nästan sjukligt fascinerad av de här bilderna. Jag är inte den som blir alldeles "oh!" och "ah!" över bebisar i allmänhet, men baby Suri är mycket söt. Det är något med blicken. Sedan ser hon ju ut som Katie Holmes. Och att Dawson-Joey har fått barn med Tom Cruise är fortfarande lätt övernaturligt. Hon och jag är lika gamla; alltså måste hon också ha suckat över honom när han var med i Top Gun och Days Of Thunder när vi var små. (Förtydligande: jag suckar inte över honom längre. Det gör hon, hoppas jag.)

3 kommentarer:

Josefine sa...

övernaturligt är ordet. ungen ser dessutom rätt övernaturlig ut. men det är bara att tacka och ta emot att de ställer upp på ett sånt här reportage. man kan inte se sig mätt.

Anonym sa...

Jag har bara så himla svårt för retuscherade bilder på barn.

Ms Johansson sa...

ah, just det, övernaturligheten kan ju komma från retuschering! tur att vi har en fotograf i sällskapet, tanken slog mig inte ens. det är ju sjukt att man ens får lov att retuschera barn. (men alltså, sista bilden när suri sitter innanför jackan, de måste ha satt i löshår på henne!)