torsdag, januari 12, 2006

Sex #8

Det var längesedan jag köpte tidningen Sex. Dumt, egentligen, för jag gillar verkligen chefredaktör Ika Johannesson. Efter att nummer åtta trillat ner i min brevlåda idag vill jag starkt rekommendera den, trots att jag bara bläddrat i den än så länge. Den är fin och lila utanpå, den har en handskriven ledare, en stor intervju med Ricky Gervais från The Office (var inte han manager åt Suede en gång i tiden?), en stor intervju med världens vackraste Jonas Hassen Khemiri (Vilka foton! Jag kan inte se mig mätt.) och en mailintervju med coola Elyse Sewell från första säsongen av Top Model. Sådana ingredienser konkurrerar ju till och med ut självaste Madonna, som dyker upp på sidorna 78-83.

Alla måste köpa.

2 kommentarer:

Jonas sa...

Instämmer helt. Väldigt bra intervjuer rakt igenom (har inte läst alla än dock) men de med Ricky Gervais (ja han var manager åt Suede, nämns kort i intervjun), Björn Olsson, Jonas Hassen Khemiri (och Martin Gelin kopplar titt som tätt ihop intervjusvaren med hiphop, briljant!), Madusa (amerikansk kvinnlig monstertruckförare/wrestlare) och Else Marie Pade (kvinnlig dansk elektomusikpinjär) är alla strålande. Längre än så har jag inte hunnit.

Ms Johansson sa...

läste gervais och hassen khemiri innan jag somnade igår, och ja, de var väldigt bra! sex är en egen tidning, respekt!