fredag, december 08, 2006

Kära fredag, how I have missed you

Idag väckte klockradion mig med The Cures Friday I'm In Love. Det var ju ändå väldigt passande. Därefter följde en liten pärla som jag hade glömt bort: United States Of Whatever med Liam Lynch. För några år sedan brukade jag knarka den videon, för att den är så rolig. Den är fortfarande ganska underbar.

Om uppsatsen kan jag bara säga:

Jag har talat ut,
jag har pratat sönder.

Om jag tänker har jag inte sagt ett ord.

Jag Rear Ut Min Själ, bob hund

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, min förra kommentar försvann visst. Jag tror att jag skrev något i den här stilen:

Kära Maggan och fredag, how I have missed you!

Ser väldigt mycket fram emot ikväll. Jag har haft en väldigt bra uppladdning, bortsett från att min vinförråd har tynat bort något hastigare än jag hade tänkt mig. Förstår inte hur vi kan misslyckas med den här kvällen. Ser fram emot att läsa om våra eskapader framåt söndag.

Tusen pluspoäng för att du kör Bob hund-citat. Funderade ett tag på att döpa min blogg till "Jag rear ut min själ, allt ska bort", men den är för blajjig för att den ska förtjäna den titeln.

Ms Johansson sa...

det där var en sådan fin kommentar! jag saknar redan igår. att öppna min uppsats och kolla på den kan liksom inte riktigt mäta sig...

och en gång för alla: din blogg är allt annat än blajjig, okej? bra, då är det utrett.