tisdag, december 12, 2006

Slackerlicious

För första gången på evigheter har jag idag tillåtit mig att ta ledigt från måsten och borden. Jag behövde det så starkt. Jag sov till elva (drygt åtta timmar!), steg upp och kollade på Everwood och Ensamma Hemma, somnade i soffan igen, steg upp vid ett, dammsög till bra musik (städning kan vara avkopplande ibland), tog en promenad, kom hem och bryggde kaffe och kollade på Gilmore Girls. Som kronan på verket kom Josefinast förbi efter jobbet och vi gjorde mat och pratade.

















Sedan hängde vi framför datorn och såg till exempel den här och den här videon. Växjövibbar från båda.

Ikväll väntar mer musik, Grey's underbara Anatomy och säkert mer Gilmore Girls. Jag hoppas på att förvandlas till Lorelei vilken dag som helst nu.

Inga kommentarer: