söndag, december 10, 2006

Sammanfattning

Nu är det middagstid söndagen den andra advent och jag är helt utsvulten men inte sugen på mat. Helgen har varit innehållsrik. Jag har missat flera måltider och sammanlagt ungefär en natts sömn och det syns ju när jag ser mig i spegeln, om man säger. Och känns när jag tänker. Men vad sjutton, det får ju vara värt det. Fredagen var bäst. Jag, J och C hade nog alla tre ett stort behov av att skaka av oss veckan som varit. Som C sa: Förstår inte hur vi kan misslyckas med den här kvällen. Det kunde vi inte heller.















C hade gjort skivor till oss. (Klicka på bilden för att tyda låtlistan.) Så jäkla bra.

















Kvällens vin, med undertexten Great with music and vibes. Det är ändå kul att man gör vin som matchar sådana grejer också och inte bara vilt och fisk.











Japp, julen är här och vissa tycks ju inte uppskatta det så mycket.

Igår kväll var jag på klassfest och drack glögg och kände mig obekväm på ett dansgolv. Men det var ändå helt okej. Idag är snart ikväll, känns det som, och det är väl hög tid att ta tag i den där artikeln som ska skickas in snart, för gudarna ska veta att jag inte vill tjata mer om den här nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilken superinställning! att man inte kan misslyckas med en kväll alltså.

Ms Johansson sa...

i know, vi tar efter den, tycker jag.